ترجمه سریع

ترجمه متون و ترجمه مقاله و ترجمه دانشجویی و ترجمه نشریات و سازمان ها با ترجمه سریع با کیفیتی عالی توطی مترجمین با تجربه در سریعترین زمان ممکن

ترجمه سریع

ترجمه متون و ترجمه مقاله و ترجمه دانشجویی و ترجمه نشریات و سازمان ها با ترجمه سریع با کیفیتی عالی توطی مترجمین با تجربه در سریعترین زمان ممکن

چاپ دوم کتاب جاسوس به نمایشگاه آمد

یکی از عناوین جدید این نشر دهنده که آخرها سال ۹۵ به چاپ رسید و چاپ دومش هم زمان با نمایشگاه کتاب تهران , عرضه شد , کتاب داستان «جاسوس» متن پائولو کوئیلو بود . این کتاب داستان ماجرا حقیقی و واقعی معاش مارتا هاری زنی مرموز است که بعداز پیکار جهانی دوم به اتهام جاسوسی به جوخه اعدام سپرده شد . در رابطه خبرکش بودن یا این که نبودن هاری ابهاماتی موجود است و کوئیلو که معاش او‌را در قالب کتاب داستان , داستان کرده , موافق خبر چین بودنش نیست .

ترجمه پارسی این کتاب داستان به مداد پرتو شریعتمداری به چاپ دوم رسیده و در نمایشگاه کتاب عرضه شده‌است .


یکی کتاب‌های تجدید چاپی این نشر دهنده , برای نمایشگاه , «نظریه ای برای تمامی چیز» متن استیون هاوکینگ است که با تیتر فرعی «آغاز و فرجام دنیا هستی» و ترجمه محمدرضا غفاری پخش شده شده‌است . این کتاب نیز با چاپ چهارم در نمایشگاه عرضه شد .

کتاب «استادان و نااستادانم» متن عبدالحسین آذرنگ , ترجمه کننده و ویراستار نیز کتابی بود که به وسیله این چاپ کننده با چاپ  پنجم در نمایشگاه توزیع شد .

انتشارات دنیا کتاب از چندین سال پیش مبادرت به چاپ ترجمه کتاب داستان های پلیسی و جاسوسی انگلیسی , فرانسوی و آلمانی به عنوان «مجموعه نقاب» کرد که تا به هم اکنون ۷۱۱ تیتر از آن پخش شده گردیده اند . «پرواز سوای او» متن میشل بوسی مولف فرانسوی با ترجمه عباس آگاهی اعم از اثرها جدید چاپ این منتشر کننده برای نمایشگاه است . دیگر کتاب داستان تازه «نقاب» , «نجس ها» متن پی یر بوال و توماس نارسژاک است که‌این اثر نیز بوسیله آگاهی ترجمه شده‌است .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.